Kiedy zostanie wysłane moje zamówienie?
Twoja przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia w przypadku, gdy złożysz zamówienie do godziny granicznej.
Godziny graniczne:
Kurier InPost do godziny 14:00
Kurier DPD do godziny 12:00
Kurier Pocztex do godziny 12:00
Orlen Paczka do godziny 11:00
Wymiana i zwrot
Kupujący ma 14 dni na odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży bez podania przyczyny, w tym czasie może zwrócić towar.
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Przed wysłaniem zwrotu skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub email:
kontakt@everypart.pl i zgłoś chęć zwrotu towaru.
Część nie pasuje?
Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub email: kontakt@everypart.pl, chętnie poszukamy części, która będzie odpowiadać Twoim wymaganiom i omówimy zasady wymiany.
Towar posiada 1 rok gwarancji.
W razie chęci złożenia reklamacji skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub email: kontakt@everypart.pl
Nie przyjmiemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu.
Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego.
Zwracany do Nas towar zapakuj w taki sam sposób, w jaki był do Ciebie dostarczony, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Jeśli nie ma takiej możliwość, zabezpiecz go przed uszkodzeniami i niekorzystnymi czynnikami, które mogą wystąpić podczas transportu.
Pamiętaj by do paczki włożyć dowód zakupu oraz kartkę z danymi do zwrotu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, numer konta bankowego).
Pytania i odpowiedzi
Czy produkty są nowe?
Tak, wszystkie produkty w sklepie Every Part są nowe.
Co mam zrobić jeśli nie jestem pewien czy dana część pasuje do mojego samochodu ?
Skontaktuj się z nami po przez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt lub email: kontakt@everypart.pl
Co mam zrobić, gdy zamówiona przeze mnie część nie pasuje do mojego samochodu?
Prosimy o kontakt pod adresem kontakt@everypart.pl lub poprzez formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce Kontakt. W ciągu 14 dni masz prawo odstąpić od umowy kupna – sprzedaży i zwrócić nam nie pasującą część. Podczas kontaktu ustalimy czy wymieniamy część na inną czy zwrócimy Ci pieniądze.
Czy części mają gwarancję ?
Tak, długość gwarancji wynosi 1 rok.
Ile czasu mam na opłacenie zamówienia ?
Na opłacenie zamówienia masz 72 godziny. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane.
Co jeśli nie zdołałem / nie zdążyłem odebrać paczki z automatu paczkowego / od kuriera / punktu dostawy?
Skontaktuj się z nami po przez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt lub email: kontakt@everypart.pl , wtedy ustalimy warunki ponownej wysyłki towaru.
Jak mam spakować towar, który chce zwrócić ?
Zwracany do Nas towar zapakuj w taki sam sposób, w jaki był do Ciebie dostarczony, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Jeśli nie ma takiej możliwość, zabezpiecz go przed uszkodzeniami i niekorzystnymi czynnikami, które mogą wystąpić podczas transportu. Pamiętaj by do paczki włożyć dowód zakupu oraz kartkę z danymi do zwrotu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, numer konta bankowego).
Czy wystawiacie fakturę VAT ?
W przypadku klientów ( firm ) krajowych, gdy kwota zamówienia wynosi poniżej 450 zł do paczki dołączamy paragon z NIPem, który jest równoważny z fakturą VAT. Jeśli kwota zamówienia jest powyżej 450 zł, wtedy fakturę VAT wysyłamy drogą elektroniczną. Dla klientów ( firm ) zagranicznych na życzenie wystawiamy fakturę VAT niezależnie od kwoty zamówienia i wysyłamy ją elektronicznie.