Towar dostarczamy za pomocą kurierów InPost, DPD, Orlen Paczka oraz Pocztex. W przypadku wysyłek zagranicznych korzystamy z usług DPD i Poczty Polskiej.
Twoja przesyłka zostanie wysłana tego samego dnia w przypadku, gdy złożysz zamówienie do godziny granicznej.
- Kurier InPost do godziny 14:00
- Kurier DPD do godziny 12:00
- Kurier Pocztex do godziny 12:00
- Orlen Paczka do godziny 11:00
Kupujący ma 14 dni na odstąpienie od umowy kupna – sprzedaży bez podania przyczyny, w tym czasie może zwrócić towar. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.
Przed wysłaniem zwrotu skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub email: everypart.pl@gmail.com i zgłoś chęć zwrotu towaru.
Część nie pasuje? Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub email: everypart.pl@gmail.com, chętnie poszukamy części, która będzie odpowiadać Twoim wymaganiom i omówimy zasady wymiany.
Towar posiada 1 rok gwarancji. W razie chęci złożenia reklamacji skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub email: everypart.pl@gmail.com.
Nie przyjmiemy zwrotu, jeśli nadasz przesyłkę za pobraniem.
Otrzymujesz gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Kupujesz produkt w zestawie? – jeżeli zwrócisz część zestawu, stracisz prawo do zniżki. Kwota zwrotu zostanie pomniejszona o różnicę pomiędzy ceną produktu w zestawie, a ceną produktu bez zestawu.
Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego.
Zwracany do Nas towar zapakuj w taki sam sposób, w jaki był do Ciebie dostarczony, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Jeśli nie ma takiej możliwość, zabezpiecz go przed uszkodzeniami i niekorzystnymi czynnikami, które mogą wystąpić podczas transportu. Pamiętaj by do paczki włożyć dowód zakupu oraz kartkę z danymi do zwrotu (imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, numer konta bankowego).